Mi is az a jármű előmelegítő?
A rendszer nélkül, Ön is kedves olvasó, egyben feltehetően valamilyen jármű használója már minden bizonnyal megtapasztalta járműve téli hidegindításának mostoha körülményeit. Hidegindítás után - ha az akku nem is merült le - a motor üzemi hőmérséklete felé mihamarabb melegedő hűtővíz reményében csak ült az autóban dideregve azt várva, hogy az utastér ventilátora ne csak hideg levegőt fújjon, hanem beinduljon a fűtés és lefújja az ablakról a párát, vagy ami ennél is rosszabb, havat takarított, jeget vakart az autóról...
A rendszerével mindez másképpen működik!
Benézek a
webáruházba most!
A
személy és haszon
JÁRMŰ MOTOR illetve
UTASTÉR ELŐMELEGÍTŐ berendezése egy olyan eszköz, mely azoknak a felhasználóknak hatalmas segítség, akiknek téli körülmények között nincs lehetőségük járművüket vagy járműveiket fűtött garázsban tárolni. A
gyártmánya a járművek téli fűtetlen tárolóban vagy a szabad ég alatt való motor hidegindítási problémáit csökkenti, a felhasználó komfortérzetét pedig növeli az alábbiak szerint:
A
rendszere
240V-os hálózati feszültségről táplált szabályozott fűtőbetéttel a jármű és felhasználójának indulási idejére (általában hajnali/reggeli indulási idő) a motor hidegindítási hőmérsékletét akár fagypont alóli hőmérsékleti tartományból is a fagypont fölötti 25-80 fokos hőmérsékleti tartományba emeli a motor hűtővízének előmelegítésével.
ELŐNYEI:
- BIZTOS HIDEGINDÍTÁS
- A magasabb hőmérsékletről a motor könnyebben éri el az üzemi hőmérsékletet (~90 fok)
- A tökéletesebb égéssel ÜZEMANYAG MEGTAKARÍTÁS érhető el
- A kipufogógáz KEVÉSBÉ KÖRNYEZETTERHELŐ
- A MOTOR ÉLETTARTAMA NÖVEKSZIK
- A rendszere benzin, diesel és környezetbarát üzemaggal üzemelő járművek, valamint akár 12V-os, akár 24V-os villamos hálózattal szerelt járművek esetén egyaránt használható!
- A rendszer részét képezheti a beépített akkumulátortöltő berendezés, amely a jármű saját akkumulátorát tölti - a rendszer 240V-os hálózati feszültséghez csatlakoztatása esetén, ezzel is elkerülve az alacsony hőmérsékleti viszonyok miatt esetlegesen csökkenő akkumulátor kapacitás okozta bizonytalan hidegindítást, vagy az akkumulátor teljes üzemképtelenségét.
A
rendszer további részét képezheti a haszonjárművek és nehézgépek körében használható üzemanyag, fékfolyadék és hidraulikaolaj melegítő. Ez - a rendszer 240V-os hálózati feszültséghez csatlakoztatása esetén – üzemi hőmérsékleten tartja a különböző említett egységeket a rövidebb megállások vagy hosszabb éjszakai leállások idején is.
A
rendszerhez szintén csatlakoztatható az utastér felmelegítését majd hőn tartását szolgáló utastérfűtő ventilátor. Ezen eszköz segítségével a jármű és felhasználójának indulási idejére (általában hajnali/reggeli indulási idő) az utastér hőmérsékletét a felhasználó számára kellemes hőmérsékletűre fűthetjük. Nem elhanyagolható szempont az sem, hogy - a fűtött utastér miatt - havas időjárási körülmények között a jármű hótakarótól való megszabadítására szinte nincs is szükség, az első szélvédőről pedig akár pár perc alatt eltávolítható a pára. Így nagyban
NÖVEKSZIK A FELHASZNÁLÓ KOMFORTÉRZETE, KÉNYELME.
Komfortunkat tovább növelve ezen eszközöket egy kapcsolóóra segítségével a kívánt be- illetve kikapcsolási időre programozhatjuk a saját igényeinknek megfelelően – kivétel az akkumulátortöltő, hiszen az a rendszer 240V-os hálózati feszültséghez csatlakoztatása esetén szükség szerint automatikusan bekapcsol.
Bővebb információkért töltse le katalógusunkat:
.pdf
Tervezze meg saját járművének állóhelyi fűtését, és látogasson vissza:
kalkulátor
Benézek a
webáruházba most!